Personligt

möhippa!

Goddag, Kristina här!

Vill börja med att tacka alla vänner som var med på min möhippa igår! Ni är helt fantastiska och jag hade jätteroligt! Snacka om att jag blev överraskad när ni stod här i hallen och bad mig packa en väska. Har nog aldrig varit så förvirrad hihi

En jätterolig dag på Boda Borg (äventyr), skön avkoppling med bubbelpool/ bastu och relax på hotell, god middag och trevlig dans. Trodde inte att Boda Borg skulle vara så kul, men det var superkul. Alla ni som inte varit där gör gärna ett besök.

Nu ska jag slappa lite...blev lite sent i går!

TACK alla! Dessa hjärtan är till er!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Haha...va kul för dig;) Snart är det dags ja...tiden går snabbt



Se till att vila ordentligt nu!



Kram Gizze

2010-03-07 @ 18:14:28
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0