Personligt

Mmmmums med fika!

Godkväll, Kristina här!

Torsdagen började med lite plugg. Därefter lite shopping och fika på stan. När jag kom tillbaka hem så hade älsklingen och min mamma gjort i ordning världens godaste baugetter. Det var räkor, vitlök, rom i en röra så att säga. Lite goda grönsaker på detta. Smaskens var det! Till efterrätt blev det en vaniljbulle! Mums! Nu är jag så mätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen nästan. hihi vilket lyxproblem.

Dagen har i övrigt varit lugn. Pappa mår lite bättre. Vi hoppas att han blir utskriven i slutet av veckan. Skönt för honom att må bättre! Finns inget värre än att vara sjuk.

Får nog försöka att komma i säng nu. I morgon blir det hårt tentaplugg!

Godnatt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Lycka till med tentan !! Kram Maggan

2010-03-18 @ 09:37:01
Postat av: Anonym

Lycka till med tentan !! Kram Maggan

2010-03-18 @ 09:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0