Personligt

Maria M

Godmorgon, Kristina här!

I dag kommer bli en fin dag det känner jag på mig. Hade en dator och telefrikväll i går. Messade bara Sara en gång. Man kan ju inte glömma henne bara för den sakens skull. Det var ganska skönt att slippa facebook, hotmail, och alla andra sidor man normalt sett är inne på. Det är bara inte så ofta man har möjlighet till en sådan kväll eftersom det kommer vikitga mail gällande skolan hela tiden. Tog en liten rövare i går och det gick fint.

Hursomhelst lyser solen i dag och det är underbart i sig. Gick upp tidigt i morse, ska i väg och möta Kamilla och Henrik. Trevligt att ses igen. Sedan blir det plugg hela dagen och sist men inte minst fredagsmys!! Missade let's dance förra veckan så det enda jag vet är att Gudrun åkte ut. Det gjorde inte sååå mycket men hon kanske är ledsen.

I skrivande stunde ser jag lite på tv till frukosten, Maria Moltosami, från svenska hollywoodfruar, är med på tv. Åhhh så rolig hon är! Nu ska jag kolla klart på det programmet.



Ha en fin dag Sverige! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0