Personligt

Måndagmorgon på landet!

Godförmiddag, Kristina här!

Vaknade i morse upp på landet. Vi är hos min mor för tillfället. Min far ligger på sjukhus :( inte kul men jag hoppas att det blir bra och det fort. Själv sitter jag nu på skolan och ska plugga någon timme. Sedan bär det av till pappa på sjukhuset. Ska köpa med något roligt till honom. Ska bara komma på nåt :)

På fredag är det tenta. Får se hur det går. Har hunnit plugga ganska ok. Det får bli nattarbete! :) Man får helt enkelt göra så gott man kan under omständigheter som dessa.

Nu får jag sätta fart, ses snart Sverige!

Denna kram är till dig pappa, krya på dig!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej!



Jobbigt när ens nära blir sjuka, hoppas det är snabbt övergående;)



Pluggandet löser sig säkert, kan tro att du är en hejare på att "ta in"...jag skulle aldrig klara en dag i skolan haha



Kram Gizze

2010-03-15 @ 22:23:45
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0