Personligt

Krämer och godis!

Goddag, Kristina här!

Tack till er som hört av er och stöttat, på ett eller annat vis, nu när min far ligger på sjukhus. Prognosen ser bra ut och han är på bättringsvägen men får nog stanna där en stund till. 

Annars rullar allt på som vanligt och det är lite svårt att hinna med allt som borde göras men det får man hinna en annan gång det. Det som måste hinnas klart innan 27e hinner man med i allafall och det känns skönt. Det är helt under kontroll.

Åh...det är ju så härligt att lite snö försvinner också. Nu vill jag ha en rejäl sommar och en underbart lång vår!

Håller även på att pröva mitt nya smink nu. Har köpt en mineralfoundation som heter I.D Bare minerals. Den är det mest naturliga man kan ha och den läker även en liten rosig hud som min. Den känns fjäderlätt verkligen och det bästa är, om man vill, kan man sova med den. Men det gör inte jag.  
Det roliga är att jag tycker huden blivit bättre redan. Jag har inte använt den så många ggr men det känns bra i allafall redan. Även min nattcreme som jag inhandlade för några veckor sedan, gör sitt. Exuviance nightcreamSe hela bilden.








Nu har min älskling åkt och tränat och jag surfar och gör det jag ska på nätet för dagen. Sedan ska vi åka till mamma igen och få henne på gott humör. Funderar på att köpa med lite godis till kvällen. Någon gång måste man ju unna sig något gott ju!

Ha en trevlig eftermiddags Sverige!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej!



Skönt att han är på bättringsvägen din pappa;)



Det där med smink är inte lätt...jag använder mest Oriflame´s produkter, de tycker jag är bra och prisvärda!



Kan tro att ni har mycket att stå i nu.....:)



Jag blev ledig ikväll, så bara lata mig är vad som gäller...har också köpt godis...visst måste man få unna sig!



Kram Gizze

2010-03-16 @ 19:30:04
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0