Personligt

Godmorgon Sverige!

Godmorgon, Kristina här!

Har sovit som en riktigt prinsessa i natt, så skönt! Nu står kaffet och rinner ner, en liten macka väntar här bredvid och alla räkningar är nu betalda här på morgonen. Förutom räkningarna i den meningen så är morgonen toppen! hihi

Ja i går fick vi mycket gjort. I dag däremot vill jag, om jag själv får önska, få ännu mera gjort! :)

Måste:
1. plugga
2. städa sovrummet
3. veckohandla
4. till min skräddare
5. beställa lite trycksaker

vill:
1. färga håret, ögonbryn
2. slappa
3. kolla på film

Ja som ni ser så går inte riktigt mina måsten och vill ihop. Ganska stor skillnad. Men u ska jag ta mig i kragen och få mina måsten gjorda i dag då är läget under kontroll!

Ha en bra dag Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0