Personligt

Godkväll!

Godkväll, Kristina här!

Ah...då är det kvällen och allt som skulle göras i dag har faktiskt, till min egen förvåning, blivit gjort. I morgon väntar mer plugg inför tentan på fredag. Kolla status på min far ( känner sig lite bättre ). Träffa en kompis i stan ska jag hinna med också men det är ju bara roligt.

I kväll har det varit hårklippning för hela slanten och lite såpor på tv. Gott att slappa lite till knastret av kaminen i vardagsrummet. Härlig värme ved ger och mysigt blir det.

Vad har det då hänt för några nyheter idag? Bläddrar på aftonbladet.se just nu.
1. "Joggare träffades av flygplan-dog" - Ni ser hur farligt det är att motionera och sporta :)
2. "Urringat är grejen", enligt Sofies mode. - Hur urringat kan man fråga sig och har inte alltid en viss urringning varit inne?
3. " Köpte svenskt glas för 40 miljoner kronor"- Hillary Clinton har shoppat, då vet vi det.
4. "Tiger Woods är på väg tillbaka" - varför undrar jag? Vi har ju inte saknat honom direkt.
5. " Kastade in bomb i omklädningsrum"- det är dessutom farligt att byta om? el? :)

Ja man orkar ju inte med mer än 5 punkter. Tycker att nyheterna borde ha med lite fler glada nyheter. Nyheter måste ju inte alltid vara något negativt eller hur?


Nej nu ska jag natta kudden, men först hämta upp älsklingen från tv rummet :) Sara, gott att vi han med vårt kvällsamtal i dag ändå! Kram

Godnatt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Fina tulpaner....våren kommer nog till slut;)



Skönt att du hunnit med det du ska...



Ja vilka nyheter...tänk om de kunde skriva riktigt glada grejer på rubrikerna i alla fall...

Antingemn är det rå hemska grejer eller så är det löjligt egentligen helt ointressant skvaller....



Ha en fin onsdag! Blev bara lite snö puder av det som kom i natt som tur var...



Kram Gizze

2010-03-17 @ 07:48:45
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0