Personligt

Fredag!

Goddag, Kristina här!

Åh nu är det fredag och i kväll fredagsmys. Detta med fredagsmys är ju ett utbrett fenomen i dessa dagar. Vissa tycker det är skönt att bara slappa efter en hård vecka. För andra får man umgås med familj och vänner. Tv är också ett viktigt inslag samt maten.

Så vad ska man då hitta på för något att äta i kväll? Funderar starkt på att göra en tacogratäng. Min älskling gillar det väldigt mycket och det är dessutom väldigt enkelt. Tänker faktiskt inte avslöja mitt recept...några av de få saker jag kan laga håller jag för mig själv...(beklagar) hihi



Började jättetidigt i morse med föreläsningar. Nu väntar lite grupparbete och sedan blir det nog till att åka till affären och inhandla inför helgen.

Skulle vilja gå på bio känner jag. Kanske till veckan? Skulle vilja se bröllopsfotografen! tror den är jätterolig. Verkar vara helt min humor. Eller vad säger du Sara? hihi

Ojojoj! Höll på att glömma...Det är ju melodifestivalfinal på lördag!!! Vem tror ni vinner? Vem hejar ni på? Jag hejar på Darin (såklart), Salem Al Fakir. Många är helt klart godkända och vissa är ju dåliga. Hörde på radion förut att Anna Bergman eller vad hon heter, ligger rankad 1 a, men jag vet inte ja...Vi får se! Spännande!

Ha en toppendag Sverige! Ses snart!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag röstar på samma som du men inte för att jag tycker om deras låtar utan för att de ser trevliga ut,men så är ju Peter Jöback snygg också eller hur Kanske han vinner

2010-03-12 @ 16:23:26
Postat av: Gizze

Hoppas er kväll är mysig också!



Säger som Maggan....Jöback är snygg..jag gillar honom...vem som vinner vet man aldrig- brukar inte bli de jag tycker...



Kram kram från mig /Gizze

2010-03-12 @ 21:19:15
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0