Personligt

En förvirrad Kristina!

God kväll, Sara här!

Då sitter man i soffan. Lite trött och sliten efter helgen. Då har vi haft möhippa för Kristina. Trevligt att umgås en heldag med Kristina och hennes vänner. Undrar om det är nån mer än jag som är öm och har blåmärken?

Men det var så kul att se Kristina så förvirrad. Bara detta med att packa sin väska. Hon kämpade tappert med detta. Vet att hon älskar handväskor. Och just handväskan höll hon på och glömma i förvirringen. Påminde henne om detta och hon slängde ner en i rena farten. Jag hann då se att denna var tom. Den brukar ju aldrig vara tom. Hon brukar ju ha hela överlevnadskittet med sig. Fråga henna om hon inte skulle ha något i den. Då tar hon fram plånboken. Då blev jag förvirrad. Den var ju större än handväskan. Där stod vi båda två lite förvirrade. Då kom scouten inom mig fram. Sa då till henne att bara ta med det hon behövde för att klara sig om hon blev ensam och övergiven. Glömde att hon inte varit med i scouterna. Vad plockar hon fram??? Jo... ICA kortet. Vad gör man med ICA kortet om man blir övergiven? Efter en liten stund började hon tänka lite klart, så mobilen, visakoret och körkortet kom med tillslut. Tror hon inte kände sig så exposed, rädd och naken längre. Handväskan var ju med.;-)                                   
     




Hoppas Kristina och hennes vänner hade lika trevligt som jag hade.
Och Greger.... jag väntar på dig! (internt skämt från möhippan)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0