Personligt

Tillbaka

Hej Kristina här!

Tillbaka på bloggen. Kära läsare, det har varit lite lite skrivande i det senaste. Både jag och Sara har haft fullt upp. Än det ena och än det andra. Hoppas att ni fortfarande är med oss.

Mycket har hänt sen sist och en del komer fram tids nog, ge er till tåls. hihi

Cally.se har nu även fått in snygga klänningar i från Vila. Även lite nytt från Yours Truly. Kika gärna in och se vad jag har. Tveka inte ställa frågor om det är något ni undrar över.

I dag har jag jobbat och det är lite gott att komma igång med det igen. Har även börjat att laga en del mat på sista tiden. det är faktiskt lite roligt och speciellt när det blir gott så klart. Har fått en del inspiration från gizzez.blogg.se en mycket trevlig blogg med en hel del matinspiration.

Ha en jättefin dag alla läsare, nu väntar lite mat och sedan lite aktiviteter i eftermiddag när mannen kommer hem!

Ha det bra sverige, ses snart!

Kram
 hittade den här bilden, tyckte den var ltie rolig, snacka om statisk elektricitet. hihi

Kommentarer
Postat av: Maggan

Roligt att du är tillbaka på bloggen ! har saknat det.Nu väntar jag bara på ett inlägg från Sara också!Kram Maggan

2010-06-10 @ 16:20:31
Postat av: Gizze

Hej Kristina!



Vad kul att höra att man kan inspirera någon!

Mat Är kul!

Ikväll firade jag grann flickan som tog Grundenten!

Fick mycket god mat, men då var ej kameran med ,brukar ju alltid ha med den, men men...



Nu sitter jag och väntar på att sonen ska ringa och vilja hem...han är ute med sina klasskamrater...jag är trött och vill krama kudden, men när jag lägger huvudet på kudden kommer hostan..så ja kan väl va vaken nån timme till...



Hoppas ni får en härlig helg- Du Pehr & Sara också förstås!

Kram Gizze

2010-06-11 @ 00:02:31
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0