Personligt

Måndag och kväll

Godafton, Kristina här!

Ja då är veckans längsta dag avklarad, måndagen! Hihi nej då dagen har inte varit lång, den har varit jättelång. Haft ganska fint väder dock, lite kvalmigt men skön sommarvärme.

Har jobbat idag och sedan lite pyssel här hemma. Många som börjar gå på semester nu har jag förstått. Semester får vänta i år, mycket annat ska fixas och jobbas. Det är tur att det inte är 30 grader varje dag. Då hade det nog varit jobbigare. Vilken supervarm lördag vi hade.  Herregud, det var ju tropisk värme! Vi satt bryggvakt hela natten i lördags och jag kan lova att det var varmt hela tiden. Temperaturen understeg aldrig 20 grader. Vilken känsla, kändes lite som utomlands, fastän vi var i grannkommunen! hihi


Kollade förresten på danska hollywood fruar på tv förut. Måste säga att jag gillar de svenska och norska bättre. Vilka otrolig smycken de satt och kollade på. En diamantring 110 karat, värde 1,3 miljoner. Var för dem som för oss att handla lite på guldfynd. Jisses vilka stora stenar! Det är ju inte snyggt om det är så stort så det inte är logiskt liksom. Då tycker jag bara att det ser billigt ut.

Hoppas att ni får en bra dag i morgon och Sov gott sverige!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej Kristina!



Älskar värmen!!!



Kollade också lite på de danska...usch, gillar ej sånt, enkelt med guld...en massa diamanter vill jag inte ha - bara Kärlek ;-D



Ha en fin vecka!



Kram Gizze

2010-07-05 @ 23:54:40
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0