Personligt

Vardag!

Godafton Kristina här!

Ja då var det vardag igen och allt återgår till det normala. Fast det är ju röd dag på onsdag vilket är toppen!
Vill tacka alla inblandade för en god jul och ett gott nytt år! Vi har firat, ätit, umgåtts och mått bra. Tack alla!

Nyår var väldigt kul! Tack Sara! Det är alltid kul att ha "spelkväll" hos dig. Tycker om att du är så lik mig i ditt sätt att tänka. Men nästa år måste vi faktiskt vara i samma lag. Vi slår ju alla med häpnad. Tror våra hjärnor på något vis är synkade.

Tycker dessvärre att det borde bli lite varamare nu. Det var till och med kallt inne på jobbet i dag. Helt otroligt men denna långvariga kyla kan tydligen knäcka vilket värmesystem som helst. Får väl bli långkalsonger i morgon! Hihi

 

Nu ska jag bara värma mig i soffan, vänta på min blivande man och att Sara hör av sig efter jobbet. Finns alltid något bra på tv. Men det troliga är att jag somnar i soffan som vanligt! hihi

Ha en god måndagkväll sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0