Personligt

Vår dag, en hård dag!

Godafton, Kristina här!

Sitter här med Sara i telefon, i skrivande stund! Vi funderar och tänker över dagen. En summering följer:

Sara- 1. sovmorgon till halv tolv, vaknade dock av ett sms från lilla mig :)
         2. varit ledig, det är alltid skönt
         3. pluggat dvs avancerat en nivå på kunskapsstegen
         4. tränat pump, dvs gruppträning med skivstång
         5. ätit en mycket god kyckligsallad (och en pigall) mums
         6. vaknade på soffan av att Kristina (jag) ringde

Kristina- 1. väckte Sara med ett sms (hemligt innehåll)
             2. jobbade
             3. träffade Anna o provade min klänning, toppen
             4. fikade med Anna, trevligt
             5. hem till älsklingen
             6. slappar i soffan, och pratar med Sara

Phu vilken dagh vi båda har haft. Ser fram emot en toppendag i morgon!

" att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare i dag"

Ha en bra kväll och natt Sverige!
Sov gott!

Kristina & Sara
      
 Apropå träning! Aldrig för sent att börja!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Låter som ni båda haft en bra dag! Hoppas även denna dag blir bra!

Träna ja...hahaha...ska jag också börja med...någon gång hihi

Skulle vilja se mig själv som den gamla damen där på bilden ;D



Ha det fint! /Gizze

2010-01-27 @ 07:50:10
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0