Personligt

Lite av varje!!

Godkväll, Sara här!

Då har det blivit torsdag. Äntligen säger jag. Denna veckan har varit så lång, men nu är jag äntligen ledig i hela tre dagar. Ska bli så skönt. Så ikväll blir det soffan och titta på Robinson. Japp, jag erkänner. Ser fortfarande på alla dessa såpor. Det får mig att glömma min egna såpa. Skönt och titta på andras beskymmer och samtidigt inte behöva bry sig.

Kristina, hoppas du har det trevligt det du gör. Har inte hunnit prata med varandra idag. Men med de antal samtal vi hade igår jämnar det nog ut sig. (men jag har haft kvartssamtalet med Pehr, så vi har skött oss;-))

Tänkte samtidigt informera den som har beställt ett paket från ginza. Finns nu på ica supermarket jutaplatsen. Om denna person skulle sitta och läsa denna blogg(inte för att jag tror det). Iallafall om du nu skulle göra detta, så har jag numret man ska ange och det är lite bråttom för jag fick en påminnelse om paketet via sms idag.

Jag som syster/blivande svägerska/jag som är lite delaktig i bröllopet meddelar att bröllopet blir den 27 mars.

Ska även passa på att gratulera Saab i Trollhättan till försäljningen.

Ha en bra kväll, Sverige!


 





Kommentarer
Postat av: Gizze

ja men visst Sara- är det skönt när det närmar sig helgen---även om man inte är heelt ledig...



så kul med bröllop!!! Hälsa broder från mig!



Ja GRATTIS Trollhättan...och grattis Sverige- behöver inte fler arbetslösa nu... glad för min pappas skull också- som säljer Saab!



nu blir det natt...

Kram Gizze

2010-01-28 @ 22:41:36
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0