Personligt

TOPPEN-BOTTEN!

God dag, Sara här!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Så idag tänkte jag göra en toppen-botten sumering av vad som har hänt hittills under 2010. Har ju gått hela 18 dagar. 
Nyårsafton+ dagen- TOPPEN. En super trevlig start på det nya året. Fast jag och Kristina blev sextanter.....
(inga frågor på detta, vet inte hur det hände.....)
A-kursen i företagsekonomi- TOPPEN. Är klar med detta. Gick bättre än jag hade trott, så jag är nöjd.
Sara och Olas bröllopsfest-TOPPEN. En trevlig fest. Hade superkul. Säger bara "oh my god".( internt skämt)
Jobbet-BOTTEN. Saknar mitt gamla arbetsställe. Och man ska inte vara nöjd, när det mesta har blivit sämre.
Träningen-BOTTEN. Har inte kommit igång med detta. Måste bli skärpning.....
Spikmattan- TOPPEN. Julklappen används väl.
Bilen-TOPPEN. Den har startat i alla väder. Även när det var som kallast.
Vädret-TOPPEN- BOTTEN. Fint med snö. Men lite väl kallt i början av året. Vill se mer sol.
Vänner-TOPPEN. Att umgås med mina vänner är aldrig botten.
Ekonomin-BOTTEN. Är det nån som har toppen på den i januari.... 

Årets tänkvärda detta år är: Tro på möjligheten, utav det omöjliga.

Detta ska jag försöka tro på. Men visst, det är super svårt.

Sverige, hoppas era första 18 dagar har varit TOPPEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0