Personligt

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken...

Godkväll, Kristina här!

Ja som överskriften avslöjar, så har diskussionerna gått heta på jobbet idag. Ska man träna eller inte? De allra flesta var faktiskt väldigt för denna idén. Många tränar redan eller har tränat. Vi är då några få, nämner inga namn, som vill och behöver komma igång. Jag är absolut en av dem. Det dumma är att det är så svårt att komma igång hela tiden. Det finns ju alltid annat att göra och absolut roligare saker att hitta på. Att tänka på hälsan är ju förståss det viktigaste men det är lite omständigt att ta sig i väg och ut.

Kanske om man börjar i mindre skala och ja utgå därifrån...Hmmm ja vi får fundera. Det kom vi i allafall överens om...att vi skulle fundera iallfall. :)

Hoppas att alla har haft en fin dag i dag. Sjäv har jag haft en helt vanlig dag. Jobbat, tagit nytt kort till körkortet samt en vända på Bergvik med älsklingen. Helt ok måndag faktiskt!

Så Sverige, när jag ser en leende joggare så ska jag verkligen överväga saken grundligt! :)



Sov gott Sverige! Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0