Personligt

Min älskling har klagat! (hihi)

Godkväll Sverige, Kristina här!

Min älskling har lagt fram ett klagomål. Vi måste blogga varje dag, det tycker han! Förmodligen för att det är så kul att läsa! :) hihi. Vi ska göra vårt bästa, Sara och jag, för att upprätthålla den dagliga bloggen.

I dag blev en lite bättre dag än väntat. Gick bättre än förväntat under dagen på jobbet. Min älskling mötte upp efter och vi åt middag ute i dag. Köpte även en väldigt fin klänning som jag vet att jag kommer få användning för. Den var jättefin. Tänkte jag skulle hitta ett foto på den men man kanske får se den live snart istället! Åt som sagt var en god middag och gick en tur till på stan. Det snöade och var väldigt fint faktiskt. Tycker det är synd att de har tagit bort mycket av julbelysningen det var så fint. Snart är det ju trots allt jul igen....:)

Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen är helt slut!

Ha en fin kväll Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0