Personligt

Lilla årskrönikan!

Goddag, Kristina här!

Hade en liten önskan om att få göra en liten årskrönika. Vad passar då bättre än att göra det på vår blogg. Jag och Sara har faktiskt hunnit med en hel del under året och detta tänkte jag kort visa.

Vi började året med lite 60 års kalas för min svärmor/ Saras mamma Gun-Britt

  Tror att vi har anmält oss som kökspersonal här:)

Några månader efter det var det min tur att fylla år. Detta firades hemma på näset med mammas goda mat.



Sen var det min mammas tur att fylla 65 år



Lite senare sedan på våren tog vi en av flera turer, till Sara i Trollhättan



Någon vecka efter det var vi på rixfm festival i Karstad. En av årets varmaste dagar.




Vi hade också en liten spelkväll i stugan. Vi fick verkligen tänka till i detta spelet :)


Sen fyllde pappa 70 år. Här sitter vi på restaurang och äter god mat.



Sedan tog jag och älsklingen en liten tur till västkusten och goda vänner. Tack för en trevlig helg!

Efter det åkte jag och Älsklingen till Kamilla och Henric i Helsingborg, mycket trevligt!



Vi har även deltagit i tre bröllop under året. Anna och Magnus, Linda och Jonas och Thorbjörn och Soile.



Svärfar/ Saras pappa fyllde också år i oktober



Går raskt över till nyår


hos Sara med på bild Sandra och Mikael



Efterrätten kommer med fantastisk ljusshow
Efter det kaffe









Sista orden för idag...Ser framemot älskling när vi skrider fram längs altargången. Du gör mig väldigt lycklig! Du är bäst! Puss

Ja Sverige där var lite av vårt år! Hoppas på ett ännu bättre i år 2010





Kommentarer
Postat av: Mona

Trevligt & kika in här på din sida!!

2010-01-10 @ 16:01:09
Postat av: Gizze

Åh va kul!!!



Sara- vad roligt att få se er "ordentligt" efter alla år, även om vi nu setts IRL någon gån på mârten...



Kristina- dig tycker jag mig känna igen (?) förstår att du är blivande fru Hansson

Per, Sara och jag lekte ju som barn, typ varenda dag hihi



Ser ut som ni haft ett mycket Bra 2009 önskar er ett bra 2010 !



Kram Gizze

2010-01-21 @ 07:06:43
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0