Personligt

Let's dance!

Godafton, Kristina här!

Åh en sån härlig fredagskväll vi haft. Veckan är slut, det är nystädat, god mat och nu lite godis till Let's dance! Det är nu reklam och nyhetsuppehåll så jag passar på att skriva lite...

Min absoluta favorit som jag tror kan bli riktigt duktig är Stefan Sauk. Fick rätt bra poäng av juryn i dag, toppen! Han har nog aldrig dansat så bra som i dag. Hoppas att detta fortsätter. Tror han kan bli riktigt duktig. Andra favoriter är Mattias och Cecilia. De kan nog också gå långt.

   



Vilka är era favoriter?

Tycker även om den nya serien som började i kväll, Solsidan på tv4. Älskade den. Mycket för att Mia Skäringer är med. Ena halvan i duon Mia och Klara. Ett av svts bästa program någonsin. Tror dock att denna serie kan bli väldigt underhållande att följa. Definitivt min humor. Är helt säker på att Sara håller med. :)




Ha en fortsatt trevlig lördagskväll Sverige! Kram på er alla! Hörs under helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0