Personligt

Ja!

Godmidnatt Sverige, Kristina här!

Nästan mitt i natten här nu fick jag för mig att ändå göra en liten summering av dagen. Har faktiskt fått mycket gjort i dag, trots det sk. snökaoset. Överallt har det stått snökaos, men det är ju bara frusen nederbörd...Som uppvuxen på landet är det inte något i jämförelse med en oplogad landsväg eller strömavbrott. Det är mer kaos enligt mig. Jag som gärna vill duscha, se på tv, använda datorn och inte minst ha det varmt och skönt inomhus. Allt detta fungerar ju under förutsättning att det finns ström.

Annars har vi i dag varit och tränat lite i kyrkan inför stundande bröllop. Mycket trevligt och det kändes väldigt bra att få lite mer koll på läget så att säga. Det är ju faktiskt inte långt kvar. Kan inte avslöja så mycket klädsel osv eftersom min blivande man läser denna blogg slaviskt. :)

Hursomhelst så har dagen varit riktigt ok, hoppas även att Saras dag var till belåtenhet. Nu låter det säkert som att jag inte pratat något alls med henne idag, men det har jag. Tror att det var lite telefonterror från min sida under första delen av dagen. Måste man berätta saker för sin blivande svägerska så måste man...hihihi. Tur att vi har telia till vänner så att vi ringer varandra gratis. Det är toppen!

Toppen-botten lista idag

Bra koll på bröllop- toppen
snö och få minusgrader dvs lite halt- botten
godissugen, men har redan ätit en liten godispåse- botten
köpt en väldigt bra handcreme till mina torra händer- toppen
har bestämt mig för att börja gå ut och gå lite iallfall, någon gång- toppen


Havtorn Handcreme, 50 mlweleda hand creme...mycket skön

Vill egentligen bara tacka för visat intresse i afton och önska en god natt Sverige!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Messa mig innan du går, så kan jag ta en promenad med dig!!

Allt bra annars!?

Kram Kattis

2010-01-28 @ 08:37:19
Postat av: Gizze

Hej



Måste ju fråga När ska ni gifta er?????



Kul!!!



Mina kära grannar...tänk vad mycket mysigt man haft med dom alla 4...



Hoppas allt är bra med er ...



Önskar er en härlig kväll- här ska bli soffan och Robinson



/Gizze



2010-01-28 @ 18:17:44
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0