Personligt

Hur tänkte grannen???

God kväll, Sara här!

Detta blir mitt första inlägg år 2010. Jag hoppas på att det blir ett bättre år än vad 2009 innebar. Mina förhoppningar är höga. Början har varit bra, så jag ska inte klaga än.
Igår hade jag tvättstugan för första gången detta år. Då möts jag av denna lapp ovanför sopsäcken.


Hur tänkte grannen som skrev lappen??? Vart ska man slänga skräp och smuts om inte i sopsäcken. Jag är då tacksam att vi andra har slängt skräpet i sopsäcken. Hur skulle det annars ha sett ut? Tomma tvättmeddels kartonger i tumlaren, tumlarludd i mangeln m.m. Nä, det bästa är väl om det hamnar i sopsäcken. Tycker jag iallafall.

Har ni sett några roliga lappar? Skriv gärna och berätta.

Håll Sverige rent! Släng skräpet i sopsäcken.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha Ha Ha =) Kul!! Jag såg en rolig lapp utanför solaiumet en gång, men du känner mig... Tror du jag kommer ihåg den roliga poängen!? Ska leta i min gamla mobil och se om jag hittar bilden jag tog!!!! Bra annars?

Kram!

2010-01-08 @ 06:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0