Personligt

Håller med föregående talare!

Godkväll, Kristina här!

Håller helt med Sara. Nyår var jättetrevligt- TOPPEN! Var mycket jag höll med om i ditt föregående inlägg Sara!
Jag vet att du nu, i skrivande stund, ser ditt favoritprogram, tror jag! Det är också toppen, (internt skämt) haha

Hursomhelst har faktiskt inte dagen haft något direkt samtalsämne. Däremot kan man säga att jag i dag har fattat många viktiga beslut som kommer innebära så mycket bra! Det ger sig för er som inte vet vad det gäller. Känns väldigt fint! TOPPEN! :)

Har inte så mycket att tillägga i afton, önskar er bara en fin kväll!

Dagens sista ord...Älskar dig min älskling/blivande man och Sara du är bäst!

Ha en fin kväll Sverige!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0