Personligt

Mat måste man ha!!!

Godkväll, Sara här!

Då har jag blivit lite bättre av min förkylning. Dock har jag ringt jobbet och sagt att jag blir hemma i helgen med. Man är fortfarande lite matt och tagen efter att ha haft feber. Men idag fick jag ta ett besök till affären. Och det blev jag helt slut på. Bara hitta bilen var ju ett projekt. Den var insnöad. Men,men sopade av bilen, skottade lite runt bilen, så man kommer ut. Efter det gjorde min förkylning mig påmind varför jag är hemma i helgen. Satt och hostade en kvart. Sedan full fart till affären.
Varför känner man sig så dum när man måste handla när man är sjukskriven?? Man smyger runt i affären för att man inte ska stöta på någon man känner. Men vem som helst fattar ju att man måste ju ha mat fast man går hemma och är sjuk. Men känslan känns fel. Man borde ju ligga under en filt hemma. Fast det gjorde jag när jag kom hem.

Ni som är krya ha super rolig fredag. Gör det ni känner för.
Här blir det soffan och fredagsmys med nässpray och pappersnäsdukar.

Sverige, ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Trist att va hängig men skönt du är på bättringsvägen!



joo ja vet...det är ärligheten i oss...får man handla får man visa sig...vet precis har lärt sonen detsamma- är man sjuk, så är man sjuk...men beror ju på vad som felar- tur du är hemma och får vila upp dig ordentligt- inte bra att gå för tidigt och ingen som tackar en i slutändan...



Jag ska snart ta soffläge också...i min ensamhet- sonen ser man inte mycket av på kvällarna längre...



kram Gizze

2010-02-05 @ 19:33:30
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0