Personligt

Rapport ifrån Trollhättan!

Godkväll, Sara här!

Ikväll blir det rapport ifrån Trollhättan. Själv har dragit på mig en jätte förkylning. Därför har jag inte orkat skriva. Är fortfarande inte fit for fight. Men det är sådana tider, så det är väl till att gilla läget. (Tur Krisitna har gett er något att läsa) Men det är skönt att slippa gå ut i denna snöyra. Ni som är ute och kör, ni får ta det försiktigt. Och ni som måste upp på taken och skotta av snön. Var försiktiga ifall taket brister. Hoppas det gick bra för min granne, som har fått uppleva detta.
Annars vill jag välkomna min nya granne på bottenvåningen. Men måste meddela honom att han inte behöver borra i väggarna i morgon. Är lite trött av att vakna kl 7  två dagar i rad av detta borrljud. 

Får samtidigt gratulera att Trollhättans stad som har gått 60 miljoner plus. Många har fått kämpat hårt och då ska vi bli bjudna på tårta. Läste detta i ttela idag. Tycker samtidigt att de ska ta reda på hur personalen mår efter alla omplaceringar m.m. som har varit. Vet att det är många som inte är helt nöjda med sina omplaceringar och tycker inte jobbet är särskilt roligt längre. Jag själv hade nog hellre sett att jag hade fått komma tillbaka till mitt gamla jobb. Skulle det ske så köper jag mig en egen tårta och firar.....


Ha en bra kväll Sverige, och var rädda om varandra.

 


Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej Sara!



Jobbigt med förkylning, men passande ändå- en sån här dag...

Oj vad jag har skottat, skulle inte ha hus med egen väg när man är singel (Hmmmmm) "tjej"...



Har inte frågat Hur du hamnade i Trollhättan..?



Grattis Trollhättan- inte många som går + men inte många som mår bra av det vad jag förstår...

I morgon blir det kaffebesök här, därefter lunchfix & jobb...bara längtar efter HELG....jobbar några timmar på lördag, men får väl mysa i soffan efter det....;))



Krya på dig nu...eller vänta till snöandet gett sig ;D



Kram Gizze

2010-02-03 @ 22:04:28
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: a

Heeey ;*

Vem hade du valt om du var tvungen att välja mellan din närmsta kompis eller din kille?

2010-02-04 @ 08:41:13
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0