Personligt

OS!

God förmiddag, Sara här!!

Ni som har följt med i denna blogg, har nog märkt Kristinas engangemang för os. Häromdagen så fick vi avbryta telefonsamtalet vi hade. Kristina skulle se på skidorna. Kan vi höras senare, skidorna börjar var hennes kommentar. Hallå!! Vad har hänt?? Detta med sport är ju inte din grej. Men, men Sverige behöver alla slags supportrar. Jag har allt sett lite på os med. Men att sitta uppe hela nätterna för det gör jag inte. Det är tur det går i repris på dagarna. Och det som är höjdpunkter visas flera gånger. Vi får hoppas på nån mer medalj innan os är slut.

Det jag har funderat på är varför finns det inte backhoppning för kvinnor??? Nån som vet?

Nä nu ska jag sätta mig och se på reprisen. Se det jag missade igår. Är så bra med att se på sport. Man behöver inte hänga med så bra. Kommentatorerna förklarar så bra. Och som Ellinor sa till mig häromdagen. Man behöver inte fundera på vem som är mördaren.

Kämpa på Sverige!!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0