Personligt

Status rapport

Goddag, Kristna här!

Sitter återigen på KAU och har nu haft föreläsningar hela dagen. Väldigt intressant faktiskt. Har även gjort några inlämningsuppgifter till en av mina lärare. Hoppas att jag förstod allt jag var menad att göra. Det gick nog bra. Missade ju första veckan så jag har en del att ta igen.

Hittade, till min stora förvåning, faktiskt en skrivare som funkade idag. Mycket nöjd med det. Ha räven beställt böcker och ja fått mycket gjort.

I kväll ska jag och min älskling kolla runt lite i affärer och se om vi hittar något kul. Kanske kan det bli lite middag på byn så att säga. Först ska jag dock träffa en kompis och ta en fika. Ska bli väldigt roligt. En av de saker som är bäst med universitetet här, är att det finns många fik. De har även väldigt underbara bakverk. Gjorde faktiskt en chokladkaka i går. Nu tror ni säkert att jag är en fena på att baka men dessvärre. Hittade en kakmix på Konsum som det bara var att tillsätta vatten. Känslan av hembakat infann sig faktiskt ändå. Mycket mycket gott! Lite kladdkaka karaktär. Rekommenderas om man inte orkar eller vill blanda allt själv.
 Denna var det!

Är verkligen sugen på att shoppa idag. Min svärmor hade köpt alldeles underbara kläder i går. Även Maggan. De var sååå stiliga. Gunsan- klänningen var supersnygg, väskan lika så. Maggan- underbar färg, men allt klär ju en skönhet, jättestiligt!

Inte blir man sugen på vårkläder direkt när det är snöstorm ute men hittade lite snygga kläder online i går...

Vilatyckte denna var elegant och stilren
Selected femmegillade även denna, söt

Koola Anna denna var också gullig och i lite fräsh röd ton
LiseLotte Westerlundlilla svarta

Visst blir man lite sugen på att klä upp sig fint, kanske dansa lite och äta en god middag!
Det är ju snart allahjärtans-dag älskling! hihi

Vill även påpeka att det är inte jag på bilderna. Om det nu var någon som kände sig förvirrad! hihihi :)

Ha en fin dag Sverige och se upp för snöbollar!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Tack för komplimangen , men det heter ju också ingenting misskläder den fule ! Kram

2010-02-04 @ 10:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0