Personligt

Snabba penningar...

Godafton, Kristina här!

I dag har det varit en riktigt slapp och skön dag. Har varit hemma hos min mor och far,  vi har blivit ompysslade till max. Härligt! Efter det har jag och älsklingen haft lite söndagsmys i form av bio, "Snabba cash" samt Mc Donalds. Vi lyxade till det ordentligt! Väldigt bra film tycker jag. Har hört både bra och dåligt om denna men jag gillade den skarpt.

 

Är ju dessutom ett Joel Kinnaman-fan så det var inte svårt att gilla filmen. Han har också en grupp man kan gå med i på facebook om man vill.

I går kväll var det ju även melodifestivalen del 1. Känns svår och tugnt att det är många delar kvar...Herregud vilka dåliga låtar det fanns...redan! Någon skrev i dag på facebook att det är svårt att veta vad man känner när Dolph Lundgren hade bästa numret. Det säger ju en hel del.



Tyckte nog att Salem Al Fakirs låt var mysig och värdig vinnare. Har haft lite svårt för hans musik men blev glatt överraskad i går kväll. Keep on walking!



Nej nu ska jag ringa Sara! Ha en fin kväll Sverige!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Ny vecka igen då.....



Va kul att höra att ni gillade filmen "Snabba cash"



den har ju Vålbergs anknytning....

Tomas Tivemark är ju en av manus författarna !



Själv jobbade jag lördag och var så sliten (är sliten)

så söndagen var verkligen vilodag ;)



Nu ska jag göra mig i ordning och iväg till farbror Dr...hoppas han ska ha nån koll på varför inte min huvudvärk ger sig- tror själv det är någon nerv i kläm...



Sen göra något som skulle gjorts för flera månader sedan...Klippa mig- eller i alla fall få en klipptid ;)



Jobb eftermiddag- med mina gull-ungar och sen Vila igen haha



Önskar er en fin vecka! Kram Gizze

2010-02-08 @ 08:16:59
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0