Personligt

Måndag morgon...

Hej Kristina här!

Nu är det lunch på skolan och kl ett har jag en liten tenta. Är faktiskt jättenervös. Det är dessutom en tenta man inte kan förbereda sig på så det är ännu värre på något vis men det ska nog gå fint. Sen blir det i eftermiddag lite shopping med mamma. Vi ska återigen försöka hitta en klänning till henne inför bröllopet! Får se hur det går.

Hade världens stressigaste morgon, gick upp lite lite försent. När jag väl kom fram så fick jag verkligen leta länge efter parkering. Till slut hittade jag en liten liten ficka. Tur man har polo årsmodell 1993 så den fick plats...hoppas att det gick bra att stå där men det ger sig. Måste ju leva lite farligt i bland! Hihihihi

Hörs under dagen! Ha en fin dag tills dess Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0