Personligt

Lördag morgon!

Godförmiddag, Kristina här!

För mig är det egentligen morgon. Kom inte upp ur sängen förrän alldeles nyss. Behövde nog sova ut en sväng. Älsklingen är och tippar med några kompisar, fika blir det nog också! Hoppas på storvinst i dag!

Själv tar jag det lugnt framför datorn, blir förmodligen en promenad med Kattis senare i eftermiddag. Skönt med lite frisk luft.

I kväll börjar ju även Meldoifestivalen om jag inte fått det om bakfoten. Så kul, så kul! Jag är en av dem som vågar stå för att jag följer detta program slaviskt. Det är inte många program under åren som jag missat.

Tycker det är jättekul att höra vilka låtar som ändå har potential. Sen vinner ju alltid (nästan) den som inte står sig utomlands så att säga. Vi måste tänka oss för hur vi röstar. Denna gång måste ju låten funka i ...NORGE! hihihi

Visserligen var det ju denna kille som vann i fjol 
Vet inte vilka som tävlar i kväll riktigt men vi ska väl kunna klå någon med fiol? Sverige, kom igen vi har ju haft Abba.

Jag hoppas på ett startfält med bra artister, bra arrangemang, och potentiella hits! Naturligtvis ska vi även ha en STOR godispåse!

Ha en fin dag Sverige!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

What!!! Vadå klå någon med fiol? =(...

2010-02-06 @ 16:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0