Personligt

Lite tisdagskul!

Goddag, Kristina här!

Som Sara i tidigre inlägg har tagit upp, så finns det många sk. "arga lappar" Hittade en sida om detta på nätet www.argalappen.se. Väldigt roligt! Tänkte bjuda på lite roliga bilder...


Det är läskigt hur lite folk tänker ibland
 Eftersom jag själv alltid strävar efter att ta det som står längst in i hyllorna i affärerna, så tyckte jag att denna var passande. Folk borde ju förstå att det är bättre och lättare att ta uppifrån iallfall i en stapel. Eller?

Med en anspråkslös livsinställning slipper man besvikelser Denna kille nöjer sig faktist med om han får tillbaka sin lunchlåda, även om den är tom. Burken är ju bra! Haha. Nej man ska inte ta mat i från varandra. Där går gränsen!

Måste säga att jag aldrig själv sett några lappar av denna sort. Kanske för att jag aldrig äter upp någon annas mat, köper Coca-cola på burk eller det faktum att jag inte använder vår tvättstuga. Ja jag vet inte men det måste ju bero på något eller hur?


Definitionen på  Denna tyckte jag var lite rolig. Frågan är om den inte får motsatt effekt? Om ni förstår vad jag menar. Många kanske blir frestade att rasta hunden PRECIS här bara därför att!

Ha nu en fin tisdagseftermiddag så hörs vi vidare! Kram Sverige och glöm inte le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0