Personligt

Kul med besök!

God eftermiddag, Sara här!

Sitter här och väntar på att få träffa Pehr och Kristina. Ska bli kul att få träffa dem. Var några veckor sedan. Ska fråga ut Pehr om sin kväll igår. Han verkade ha haft skoj, när jag pratade lite snabbt med honom i telefon. Själv hade jag och några vänner lite fruhippa för Sara igår. (så går det när man gifter sig i hemlighet) Men det var så kul och väldigt trevligt. Längesedan jag skrattde så mycket. Vi var och tittade på Grottmannen. Handlade om manligt och kvinnligt i olika situationer. Och det var så bra. 

Ikväll blir det middag på stan, melodifestivalen och sedan ska vi terra mina grannar med singstar. Måste ge igen efter allt borrande de har hållit på med. Hämnden är ljuv......

Sverige, ha det gott.

Och ni som kämpar i os. Fixa medaljerna nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0