Personligt

Jag försöker...verkligen!


Godafton, Kristina här!

Jag försöker...verkligen förstå tjusningen med OS. Jag finner mig själv sittandes och titta på dessa sändningar från Vancouver! Klart att det är lite spännande när det är svenskar med och slåss om medaljerna. Utöver detta så är det lite långtråkigt med alla olika deltävlingar som sedan leder till en final, som någon vinner och resten förlorar! På något sätt känns det som om man vill ha tillbaka dagisreglerna. Alla får medalj och alla vinner! Som i alla sporter/tävlingar, så förstår jag ju att det måste finnas vinnare och förlorare, annars ingen spänning!

I helgen hos Sara såg vi en sport där många ur samma och olika lag, åkte skridskor. De åkte runt runt och sedan byttes de av genom att de buttade igång varandra liksom. Helsnurrig tävling det där. Kommer inte i håg alls vad den hette. Vet någon så skriv gärna till mig! 

Av alla OS grenar toro jag att jag gillar de sporter jag känner igen. Störtlopp, slalom, skidskytte bla. I dessa grenar vet man vad de ska göra och hur det går till. Det gillar jag. Kan även sträcka mig till att erkänna att konståkning är skoj.

Nu ska nog kudden nattas! Godnatt Sverige, var ni än befinner er!



Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej !



Du är ju fantastisk som sitter där...

Jag har inte sett nåt...är totalt sport Ointresserad...

tänkte faktiskt "försöka" mig på vad var det det hette nu då...Ski- Cross??? Men får ej "tid" till det...Antagligen min stora ovilja till sport...sporten har förföljt mig hela livet...



Däremot fick jag en dos Lôve i tv ikväll...Älskar Romantiska filmer....Killen var dessutom BradPittSnygg så jag hoppas han följer mig i mina drömmar ;)



Nu..Zzzzzzzzzz Kram Gizze

2010-02-17 @ 23:17:09
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0