Personligt

Idag!

Godafton, Kristina här!

Hoppas att ni alla har haft en lysande bra dag! Min dag har varit toppen och är början på mitt nya liv. Imorgon ska jag börja plugga på universitetet igen. Ska läsa lite kurser och bli klokare :) Detta är faktiskt mycket roligt och jag är väldigt motiverad. Det var ju ett tag sen sist som jag pluggade. Så i kväll har jag och min älskling varit och köpt lite kollegieblock och nya pennor. Det är ju ett måste när man ska börja ny kurs. :) tror dock att jag hoppar över det rosa pennfodralet denna gång. hihihi

         papper och penna precis som det ska va!

Så i afton blir det till att kolla lite på schemat och se vart jag ska i morgon. Ska jobba veckan ut ett par dagar men sedan blir det bara plugg.

Vi hann även med att fika i stan Det blev.... och


Utöver detta så ska vi kolla på Simon och Thomas på tv. Det är så kul att få lite inspiration. Tycker de är jätteduktiga och till skillnad från andra inredningsprogram, typ Roomservice så är det inte fullt lika fåningt. De har också lite samma stil som vi, stilrent! :)

Hoppas att ni alla har en fin kväll och att ni är rädda om er! Kram

Sara- Krya på dig gumman, ringer sedan! (kvälls- samtalet) hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0