Personligt

hihi...

Godkväll Kristina här!

Ja då var det fredags kväll och fredagsmys! Har fått världens vackraste rosor av min blivande man i dag! Han är helt underbar! Han tror att vi ska fira alla-hjärtans dag i kväll! Men han har fel....


Till saken hör att jag har försökt få min älskling dit jag vill idag och det har inte varit lätt. För det första så ville jag gärna att han skulle komma hem i från träningen senast 15.30. Han kom 16.15 men det var lugnt. (hihi). Sedan var det ett stort projekt att få honom att byta om till jeans och tröja. Till saken hör att han brukar tippa med sina vänner vid 18 tiden på fredagar. Denna fredag är lite speciell...han är nu på väg på sin Svensexa!!! Fast han har inte någon aning överhuvudtaget!!!

Det var därför jag ville att han skulle komma hem i tid för att få lite mat i magen innan 18.00 och det var därför jag ville att han skulle ha på sig något annat än räddningstjänstens underställ. Så när han för ett ögonblick la ifrån sig dessa kläder, var jag snabbt där och la dem i tvättmaskinen! Hihi Han frågade - vart blev mina kläder av? Jo, sa jag, jag var tvungen att tvätta dem. Han gillade läget och sen fick jag som jag ville. Jeans och tröja...Lite komplicerat utan att avslöja något men det gick!!

Så nu ska jag packa lite saker vi ska ha med oss till Sara i morgon, jag upprepar: Singstar, sax&kam, sen tror jag inte det var nåt mer. Du får gärna smsa sen Sara om du tycker jag glömt något!

singstar sax och kam

Hoppas att min älskling får en riktigt rolig kväll tillsammans med vänner! Så kul att de ställer upp. Jag vet att han kommer att uppskatta det jättemycket! Lars är bra på att organisera saker och ting!

Ha ett riktigt fint fredagsmys mina vänner!!
                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0