Personligt

Hej mitt vinterland!

Godmorgon, Kristina här!

Gick upp 8.00 i morse, konstaterade snabbt att det...snöade! Dessutom snöade det väldigt mycket! Beslutade snabbt att plugga hemma idag. Har ju möjlighet till det så varför inte. Inte värt att åka in till skolan för två timmar. Så i dag blir det grammatik för hela slanten och säkert lite OS i mina pauser! hihi

I eftermiddag ska jag träffa Caroline och det ska bli jätteskoj. Hoppas bara att snöfallet har lagt sig innan dess men det är ju senare i eftermiddag det. Nu ska jag sätta på lite kaffe och frukost! Mums, toppen!



Ha en fin dag Sverige! Kör och gå försiktigt i dag!

Kommentarer
Postat av: Mona

:)

2010-02-22 @ 16:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0