Personligt

Från KAU

Goddag, Kristina här!

Nu sitter jag här på univeristetet. Lite förvirrad efter förmiddagens föreläsning. Kom på att det faktiskt var ett tag sedan jag pluggade här sist och att allt inte var där det brukade. Stor förvirring uppstod när jag såg att Akademibokhandeln inte fanns på campus. Den har tydligen flyttat in till stan. Får ta en tur dit när jag slutat. Sen hade jag inte något lösenord till datorn, mitt gamla funkade inte. It-killen fixade och sa att jag skulle slappna av för han kunde fixa allt med It. Skönt att någon vet vad de gör i allafall. Tack It-killen för hjälpen!

Läser nu engelska för att sen övergå på ekonomistudier igen. Helt fantastiskt att man kommer i håg lite iallafall. Man får verkligen koncentrera sig på föreläsningarna så att man inte tappar bort sig. Vanan av att höra det engelska språket kommer nog att infinna sig efter ett par dagar. Tror vi ska ha någon form av test i eftermiddag men är inte helt säker. Så himla mycket att hålla reda på idag...men jag fixar det!

Har även engagerat min älskling i lite frågor angående detta idag, och som vanligt hjälpte han till och styrde upp saker. Vad skulle jag göra utan dig älskling?

Så vi får nu se om jag kan få ordning på detta idag. Ska försöka att laga lite god middag i kväll och sen blir det nog slappa och skriva ut papper. (hittade inte skrivaren här) Den har också flyttats. Ja ni hör. Kanske ska jag finna en karta där allt står utmarkerat så att det går snabbare :)

Känns iallafall spännande och lite mer kreativt än vanligt och det är gott!!

Hoppas att du mår bättre Sara i dag. Ringer dig i afton och ser till dig lite. Krya på dig.

Sverige, i kväll ska det komma mer snö säger de. Hur mycket mer kan det egentligen komma??

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej



Jaa...hur mycket snö kan det bli....fick knappt upp dörren i morse..sonen pulsade i nästan en halv meter på vissa ställen, så jag sätter mitt hopp till snälle grannen- att han kommer med traktorn-Innan jag ska till jobbet,,,annars kommer jag inte ut idag...



Har lovat sonen att fira mini Jul 24 februari om detta väder håller i sig ;)



Önsakr er båda en fin snöig onsdag ;) Gizze



2010-02-03 @ 08:21:55
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0