Personligt

Första gången i år

Godafton, Kristina här!

Japp det lilla testet på uttal gick lysande! Nu gäller det bara att forsätta så! hihi Jätteskönt!

En annan sak som är jätte skönt, årets första promenad! Fick ett litet ryck här i kväll. Älsklingen och jag gick ut på promenad. Jag gick en halvtimme och Pehr en timme! Man får ju inte ta ut sig det första man gör! hihi Ska försöka att gå ut lite mer ofta nu...i allafall en gång till denna vecka om det hinns med. Ganska fullspäckat just nu. En känsla jag har som faktiskt stämmer!

Så ikväll blir det bara till att slappa och lite god mat. Har även fått ett litet uppdrag från svärmor men det har jag delegerat till Pehr! :) Så först nu blir det plättar med sylt och grädde, sedan kan det nog bli en god kaffelatte och en bit hemmagjord chokladkaka! Till detta serveras ett avsnitt av "Simon&Thomas"!

Så här ser kvällen ut i rebusform:

Se hela bilden+ + ++

Så ha nu en trevlig kväll Sverige! Skicka gärna någon rolig rebus till oss!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej!



Årets första promenad...Heja på! Det är ju så skönt...



Jag har varit lite dålig med promenaderna pga halkan, men nu har jag kommit igång med 30-60 min varje dag!

Man blir så pigg och får rensa huvud & kropp från allt...;)



Förr gick jag varje dag, minst en-kanske två timmar...men det ska ju hinnas med! Vill styrketräna som jag gjorde förr-men det kostar & tar tid...



Promenader är ju Gratis!



Gott med Plättar---får det nog bli någon dag!



Sov Gott & ha en bra dag i morgon! / Gizze

2010-02-15 @ 23:22:22
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Mona

Härligt!:)

2010-02-15 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0