Personligt

"Du kom iallafall ur sängen"

Godmorgon, Kristina här!

Var uppe supertidigt i dag. Anledningen till det var att jag hade seminarium nu kl 9.00. När jag väl hittat vår sal, möter jag läraren. Han tittar fundersamt på mig och säger -"Ja, du kom i allafall upp ur sängen". Ja, svarade jag...
"Jag menar din grupp börjar ju 13.15 idag", sa han.

Ja, så nu får jag väl plugga eller nåt i många timmar här på skolan istället. Han hade ju rätt...jag kom ju i allafall upp ur sängen! Hihi. Ska träffa Anna för lunch sedan, det blir skoj och senare i dag ska vi gå till min frisör. Ska göra en provuppsättning inför bröllopet! Det ska bli superkul att se om min frisör förstår hur jag tänker mig håret. Har för säkerhets skull tagit med en rad bilder.

I går kväll vart det inget OS, det var ju så mycket annat bra att titta på samt saker att göra, så det blev inget. Tror inte det hinns med i kväll heller. Så sporten får klara sig utan mig i kväll. :) Går säkert jättebra ändå! :)

Ha en fin förmiddag så ses vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0