Personligt

Det funkade faktiskt!

Godafton, Kristina här!

Måste säga att mitt inlägg om stress förut gjorde susen! Försökte tänka att det enbart var jag som bestämde om jag var stressad eller inte. Tog en kopp kaffe och började plugga. Helt plötsligt var klockan halv åtta och jag hade fått mycket mer gjort än jag någonsin trott! Nu är det bara en uppgift kvar men det tar jag i morgon! Åhhh känns så skönt!!!

Så nu har jag satt mig i soffan och ätit lite gott. Väntar på programmet Made in Sweden. Missade det förra veckan. Allt med musik gillar ju jag. Sen hoppas jag Sara kommer hem från jobbet så att vi kan uppdatera varandra om dagens händelser. Just det, jag ska lägga mig en liten stund på spikmattan också. Fick ju en av mina svärföräldrar i julklapp. Älskar att ligga på den, så avslappnande. Det fungerar faktiskt. I allafall på mig.

Så här ser den ut. Sara fick en likadan i lila.

Ett litet sött/roligt skämt: 

- Pappa, måste man tänka när man kör bil?
- Javisst, min lille vän, det måste man.
- Är det därför du kör så långsamt.

och en till:

Barnet till sin mor:
- Mamma mamma, jag har hittat en falsk hundralapp!
- Hur vet du det?
- Det är tre nollor efter ettan?

Ha en bra kväll Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0