Personligt

Då var man klar + lite ögongodis!

Goddag igen, Kristina här!

Då var man klar med två veckors inlämningsuppgifter!! Gott, gott!

Har även haft kontakt med Caroline i dag, en god vän, och vi har bestämt oss för en fika till veckan. Ska bli jättekul att ses. Det var ett tag sen men jobb och annat kommer ju i vägen för det mesta. När man nu pluggar så har man lite mer flexibla tider och det är lättare att träffas på fritiden. Ser fram emot detta mycket gumman!

Har faktiskt även hunnit med att se en liten såpa idag. Nästan pinsamt att berätta vad det var för någon men nu kommer det...Glamour! Herregud, det var så länge sen jag såg det men det är så lite som hänt. Det som ändå har hänt är ju väldigt lätt att hinna i kapp. Lätt med sådana program att snabbt komma in i handlingen. Helt sjukt hur lite som blir gjort i ett avsnitt. I dag så berättade Owen för Jackie att han kommit på att han älskar henne över allt annat. Sedan var det i stort sett bara en scen till och naturligtvis nästan 10 minuters reklam. Haha ja det är finfin avkoppling från plugg i allafall.

Undrar när Sara slutar i dag...tror det var tolv men jag har som sagt inte något vidare minne. Har för mig det. Får ringa och kolla detta senare.

Sitter och surfar just nu och ser väldigt mycket snyggt som jag vill köpa men det får bli en annan gång det. Man kan ju alltid window-shopping :)
Our Braid PurseDetta tycker jag var en fin väska från Friis&Co
KittilaDe här stilrena halsbanden från Dyrberg&Kern var helt i min stil

Gillade även denna våriga tunika från Soaked in luxary

Nej det var allt ögongodis för idag! Hihi men det är väldig kul att surfa runt och få lite inspiration!
Ha en bra eftermiddag Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0