Personligt

Bygglov...får jag lov?

Godafton, Kristina här!

Hoppas att ni haft en underbar eftermiddag/kväll. Själv har jag gått runt lite i affärer med en kompis och sen lite fika på det! Mums, toppen!

Nu väntar lite tvmys med älsklingen. Vi ska först se på Bygglov. Får se om Willy är lika hurtig i dag som på let's dance?? Från Bygglov till får jag lov är inte steget så långt egentligen. Allt handlar ju bara om att veta hur man ska utföra vissa moment. Ett och ett i turordning och sen sätta i hop det till antingen ett skåp eller en vals!

 eller


Ha en jättefin kväll Sverige!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej !



Ha en fin kväll du / ni också!



Jobbat klart för dagen nu så nu ha jag tryckt i mig avocado mackor...blir nog något sött eller salt till tv soffan också ;D



Kram Gizze

2010-02-09 @ 20:51:57
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Gizze

Jaa jag blev nöjd...sällan man "ser" att jag klippt mig, men nu tog jag av 15cm drygt...Idag var det t om frisyr haha- det brukar jag inte ha...

Är ju alltid i kök eller med barn, så oftast en tofs...men kul när man kommer genom med borsten;))



Dagen har varit bra--men trycket i huvudet vill inte försvinna...hoppas det minskar iaf framöver...



Ska snart ta natt- Sov gott /Gizze

2010-02-09 @ 22:35:30
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0