Personligt

Åhhh...klar!

Hej igen, Kristina här!

Då var provet klart. Beställt böcker har jag också gjort nu. Börjar ordna till sig detta sakta men säkert!
Provet var jättesvår och krångligt men jag tror jag fick till det. En del var läsförståelse på engelska så klart. Andra delen var ordförståelse typ 120 ord och vad de betyder...hmmm...lämnade in när jag var på väg att börja ändra. Det är ju det första man tänker på som oftast är rätt svar, eller hur?

Så snart ska jag bege mig ner emot city och träffa mamma. Ska som sagt se om vi hittar kläder till stundande bröllop. För en gångs skull är jag klar först av alla. Detta händer inte speciellt ofta hihi :) Har beställt klänning, fått klänning, den håller på att läggas upp just nu och skor är fixat också! Japp i bland är jag duktig! hihihi

I helgen ska vi besöka Sara och det ser vi fram emot allihop. Ska bli kul att träffa henne och sjunga lite singstar. Jag lovar att jag ska försöka att komma i håg att ta med playstation Sara. Men påminn mig gärna en extra gång. Det är mycket att komma i håg nu så små påminnelser är alltid välkommet. Fick en påminnelse från Maggan förut och svaret på det är att det är på g! Har satt Pehr på den uppgiften. Kul att få delegera lite jobb i bland. :)

Snart är det ju allahjärtans dag också. Min mosters man Gustaf har förmånen att fylla år på denna dag också. Inte helt fel dag att fylla på. Egentligen så är jag lite emot denna dag då det egentligen bara handlar om att bjuda ut på middagar och skicka kort, samt köpa gulliga nallar till sina nära och kära. Tycker dock att man kan ge en liten uppmärksamhet till vem som helst som man tycker om. Ett syskon, en käresta, föräldrar, en god vän. Alla förtjänar en liten tanke denna dag. Ha de dock tänkt att uppmärksamma min blivande man lite extra i år eftersom det är det sista året vi inte är gifta :) Men jag kan ju inte avslöja vad, då jag med säkerhet vet att han är en trogen läsare till denna blogg....men vi får se vad det blir. Nu tror ni säkert att jag skriver detta för att han också ska komma i håg och svaret på det är ju...Självklart :) Men du gör som du vill älskling! hihihi

Vem tror ni då åker ut ur lets dance på fredag? Själv tippar jag på Marcus Birro. Han hängde nog löst redan förra veckan. Tycker dock att han försöker bra med tanke på hans reumatism. Min favorit är ju Stefan Sauk och jag tror faktiskt att han kommer hänga kvar ganska länge. Claudia Galli är inte heller dålig. Hon tolkar allt väldigt bra tycker jag. tror nog att dessa hamnar någonstans i toppen. Vad tror ni?

Nej nu ska jag gå och pudra näsan samt bege mig mot city! ha en fin eftermiddag Sverige!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Tack för titten!



Nej blev inget klokare med läkar besöket...ska få träffa sjukgymnast...Hallå liksom jag har slagit i skallen och haft huvudvärk 2 månader...men men det kanske ger med sig



Blev ingen klippning heller- men i morgon blir det- då åker det av hahaha- i alla fall en bra bit av det ;))



Nu blir här tv kväll- med :



Halv åtta hos mig!

Familjen Annorlunda!

Spårlöst!



Efter det blir det natt, för jag ska köra en god vän några turer i morrn bitti, sen frissan,lunchfix

em & kvälljobb...



så nu viloläge;)



Kram på er! / Gizze

2010-02-08 @ 18:57:22
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0