Personligt

Åh...gott!

Godeftermiddag, Kristina här!

Tror jag är ganska klar nu. I morgon blir det redigera allt och skriva ut. Tar nog hela dagen det också. Nu blir det nog en rolig sak i kväll, STÄDNING! Det enda som gör städningen lite roligare, förutom det faktum att det blir rent, är alla roliga rengöringsmedel. Testar gärna lite olika för att kolla vilket som är bäst. Tur att man har ÖB ganska nära så att man kan köpa dessa olika varianter till ett billigare pris.

                                                                                                
Det finns flera olika märken som jag gillar faktiskt:
 den är ganska bra i ex badrum
                                             Ajax är nog ett favoritmärke!
Nu låter det säkert som att jag är världens expert på detta område. Jag är bra på andra saker men städning är tråkigt och speciellt plocka undan är svårt. Men man måste ju ha små utmaningar i livet och jag kommer bli bättre på städning! Det kan jag lova!

   Lite likt mig men jag hade nog valt ngot rosa runt huvudet istället hihi

Ha en fin kväll Sverige! Städa lugnt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0