Personligt

Mellandagar

Godkväll, Kristina här!

Hoppas att ni alla haft en god jul och en god fortsättning nu i mellandagarna.
Så här såg jag och Sara ut dan innan julafton, dan före dan alltså



Sedan följde julafton och julhelgen med massa god mat, godis, presenter och mycket mycket mer. Saknade bara en sak....

Ledig i dag men i morgon ska jag jobba igen. Sedan kommer nyåret med lite firande. Får se om vi får till "happy new year, happy new year" i år. Ska leta upp en lång sladd...hihihi

Rea har det även varit. Har fyndat två tröjor. Tycker nästan paniken infinner sig när alla i hela butiken står och dra i saker, inte alls går ur vägen samt segar sig i provhytterna. Gick på känsla när jag köpte mina tröjor dvs provade inte hihi Men det gick hur bra som helst ändå...Får satsa på ögonmåttet hihi

Kan även tipsa om en trevlig webbutik. www.odahlia.com
Trevliga väskor och smycken bla. Vann förresten en väska i deras tävling innan julen. Som väskfantast är jag överförtjust självklart. Så här ser väskan ut
 
Ps: det är inte jag på bilden ds. Bilden hämtad från Odahlia.com

Nu vankas lite mys i soffan med älsklingen!

Mys på Sverige!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gilla! :)

2011-01-04 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0