Personligt

Hmmm...

Godafton Sverige, Kristina här!

Fick lite tid över
hihihi

Skämt och sido så är det gott att måndagen är avverkad. Först upp tidigt, jobba och pulsa hem i snön, men sen möts man av ett varmt hus, underbar älskling, varm dusch och trevligt fika- besök. Så helt plötsligt var det en finfin måndag igen!

Har börjat bli kallt igen dessutom. I eftermiddags ca 0 grader och snöfall, nu -13 grader. Det pendlar sa urmakaren! Hihi


Ja skämten haglar haha ännu ett väderskämt hihi
Kanske börjar bli trött eller nåt...Säger som Maria i Hollywoodfruar sa i kväll -"Hellre lite och bättre än bättre och sämre" Ha ha ja hon är för underbar hon!

Trots tröttheten så ska jag utmana klockan i kväll och faktiskt se en serie...på tv...tror jag orkar en stund...jo det gör jag...soffan är ju skön och jag antar utmaningen!

I morgon blir det jobb och sen lite konsert!

Ha en underbar, fantastisk, extraordinär kväll kära Sverige!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0