Personligt

Hundtricket!

Godkväll, Sara här!

Tänkte skriva några rader när jag nu sitter uppkurad i soffan och har fredagsmys. Har nu jobbat i två veckor och det känns som man har jobbat i en evighet. Men nä det har jag inte.... och det är många veckor kvar tills nästa sommarsemester. Fast nu har jag bestämmt mig för att ha en rolig höst. Lite saker är planerade och några i diskussionsfasen. Hösten blir vad jag gör den till......

Ett roligt arrangemang jag hart hört talas om är en träff som kallas "singel med hund". Det är en camping på öland som annordnar detta. Vet inte när det är eller om det har varit. Men konceptet lät annorlunda. Problemet är ju att jag har ingen hund. Kan ju inte komma med en leksakshund som man hade när man var liten. Den hade en kabel som koppel som gick till en dosa. När man tryckte på en knapp så skällde den eller gick några steg. Eller om min mjukis vovve Orvar skulle fått följa med. Nä han trivs nog bäst där han ligger. Hur skulle det se ut????? Men tur man har vänner som gärna skulle låna ut sina hundar. Både Gizmo och Elvis var villiga att följa med. Men nä vi spar hundtricket till nåt annat roligt istället.....

Så Sverige, glöm inte plocka upp hundbajset. Det är äckligt.






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0