Personligt

Resume av semestern!

Goddag, Sara här!

Tänkte göra en liten resume av mina 4 veckors ledighet. Har haft en toppen semester, men gick tyvärr aldeles för fort. Började semestern med festivaler. Först var det fallens dagar och sedan åkte jag till Karlstad för att få uppleva Rix Fm festivalen.
 Denna staty hade den bästa utsikten för att se scenen. Hon står på torget i Karlstad.
Och jag och Kristina och några tusen till var också där.
En rolig händelse som hände var att en dam i 45 årsåldern tyckte att låten higher sjöngs mycket bättre än orginalet????
 Enligt bilden tror jag mig tycka att det var orginalet som sjöng låten. Vet inte hur damen tänkte???

Sedan har man hunnit med Ullared. Så här snygga var jag och Sara (en annan Sara) när vi stod i kön in dit. Själva regncapen hade vi fått av självaste Boris.  Det var även filminspelning där, så nu får vi se om vi ser oss själva till hösten på tv. Vi gjorde allt vi kunde för att inte vara med.
.

Sedan var jag och Kristina(en annan Kristina) till Stockholm ett par dagar. Där levde vi i lyx. Bodde på hotell mitt i stan. Roade oss och hade helt underbara dagar.
 Här är vi på väg upp för globen i en liten hiss som gick på utsidan.

Sedan har det varit stugan och lite annat roligt som har hänt. En bild från spelkvällen, där Kristina gör sitt bästa för att vinna. Dock får vi gratulera Tobias som vann 5kampen.


Ja mycket hinner man med, och det är så skönt att få ha en längre ledighet. Avslutade min semester med en tripp till Danmark med goa vänner. Så min egen resume av semestern är att den har varit bra. Hunnit med det jag vill. Även hunnit slappa, läst böcker m.m. Så som sagt, min semester har varit toppen.  

 Sverige, hoppas ni haft en toppen semester !!!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Låter som du haft kanon!



Så härliga bilder!



Ha det gott även i jobbtider....



Kram Gizze

2010-08-19 @ 22:58:56
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Maggan

Sara,du glömde Smögen med färska räkor mums Kram

2010-08-21 @ 18:52:57
Postat av: Sara

Go semester verkar du ju absolut haft, men vad tusan tänkte du när du la upp den snygga bilden på mig? Jisses.... tur man redan är gift för inte tusan skulle man få nåt napp efter den publiceringen :) Kram på dig, bruttan!

2010-08-27 @ 20:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0