Personligt

Aj,aj ,aj vart är bultarna????

Godkväll, Sara här!

Visst har det varit ett underbart väder idag. Solen har äntligen tittat fram och värmer gott. Har tittat lite på solen idag hos Jenny. Tack så mycket för fikat. Trevligt! Annars har jag letat efter en ny bult till bilen. Kan lova er att det är inte lätt att hitta. Sa idag att jag vill ha en enkel bult när jag hade hittat till butiken. (det var det pappa sa jag skulle säga) Genast började killen i butiken förhöra mig om en massa saker. Kände att detta orkar jag inte. Så tala vänligt till honom att bilen står där ute och jag vill ha en likadan bult som det är på resten av bilen. Men nä, min bil ville han inte se. Han slog på sin dator istället. Fick då fram att de inte hade denna bult. Närmast för att handla denna idag var i Bengtsfors eller Åmål. Kände att det inte var så nära. Men han lovade att de skulle få in imorgon. Så imorgon är det nya tag för bultletande....... 




Sverige, ha en bra kväll och hoppas era bultar håller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0