Personligt

Trevlig Valborg!

God eftermiddag, Sara här!

Önskar alla läsare en trevlig valborg. Passa på och gratulera kungen på sin födelsedag också. Det är nåt viss med att fira att våren är här. Och vintern rasat.....Inte kunde man tro att snön skulle försvinna, när man för någon månad sedan pulsade runt i snön och längtade till våren. Men nu är den här. Och många brasor kommer att brinna ikväll. Själv får jag väl sätta på brasdvd. Har åkt på en förkylning så jag får fira denna afton hemma. Men det är nåt speciellt att så många människor går ut för att titta när en massa pinnar brinner ner. Korv ska köpas. En kör sjunger sköna maj välkommen till vår bygd igen m.m. Alla dessa tal som ska hålllas. (minns inte ett enda ett jag har hört). Och ett stort avslut med raketer. Men allt detta hör till just denna afton och jag hoppas ni får en bra sådan...  

 

Så Sverige, ha en riktigt bra valborg.


 



  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0