Personligt

The blue eye

Godkväll, Kristina här!

Ja då var det onsdagkväll och allt är gjort som ska göras i dag. Plugga, hälsat på pappa, ätit mat, fikat med mina svärföräldrar. Ja det är det man hinner med på en dag liksom. Självklart har jag ju pratat med Sara ett par gånger också.

Pappa är ju fortfarande på sjukhus, vi får se hur länge han ska vara kvar. Måste bli frisk nu tycker jag. Är dock övertygad att det kommer att bli bra men det kommer nog ta tid.
 

Skönt att Sara har hittat alla bultarna. Vi var lite oroliga där ett tag :) hihi men allt löser sig till slut. Jag som dessutom ogillar att läsa böcker, är nu tvingad i min kurs att läsa 2 i veckan...på engelska samt göra uppgifter kring detta. Det tog ett tag innan jag beslöt mig för att börja på den ena i dag. Har läst en tredjedel drygt. Gott att det går framåt. Ska jag läsa så måste det vara roligt. Kan inte påstå att "The bluest eye" är världens roligaste bok men jag ska ta mig igenom den.

Min svärfar lånade mig en bok för ca 2 år sedan. Han påminde mig härom dagen om att det var två år sedan och om jag hade börjat läsa den hihi. Svaret var självklart nej. Vem vet, efter denna kurs kanske jag ger mig i kast med svensk litteratur också. det finns hopp Bengt! hihi



Ha nu en fin kväll Sverige så ses vi snart! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0